Miami

Miami mi nikad nije bio na listi mjesta koje želim nužno posjetiti. Ove godine bila sam na dužem stipendijskom boravku na Floridi i posjetila sam ga. Grad me neočekivano oduševio! Podsjetio me pomalo na New York, zbog nebodera, samo morska varijanta. Nema on naravno toliko muzeja kao New York, ali je definitivno grad koji zasluzuje posjet. Smještena sam bila u hotelu Courtyard by Mariott Downtown Miami i on je odlično pozicioniran ako želite centar grada. Oko njega se nalaze restorani s normalnim cijenama, obrok mozete pojesti za 10$. Od njega se lako uberom dođe i do najvažnijih stvari koje treba obići. Ukoliko zelite plažu, onda je bolje smještaj tražiti na South Beach. South Beach je iznenađujuće lijepa plaža s lijepom bojom mora. Tu ćete vidjeti i šarene spasilačke kućice. Hrana u ovom dijelu je dosta skupa pa računajte da ćete u restoranima obične sendviče plaćati oko 20$. Što obići u Miamiju osim plaže? Meni je bila lijepa mala Havana i tu bih se rado izgubila po restoranima sa živom muzikom. Šarene kućice, puno murala i fine hrane, dobra muzika...Mi smo ovaj dio obišli s hop on hop off vođenom turom iz busa, iako smo samo na jednom mjestu izašli van iz busa. Turu ne mogu preporučiti jer traje prekratko, ne vidi se puno i u osnovi je to samo vozanje gradom u otvorenom busu. Svidio mi se zato izlet brodom - ne zato što će vam reći gdje živi tko od poznatih i slavnih, jer ćete kraj njihovih kuća proći, nego zato što je taj dio grada lijep, a i pogled na skyline isto. Navečer sam zalazak sunca dočekala uz Skyviews kotač i to preporučam- mjesto je bilo puno ljudi, slušala se muzika i zabavljalo, a bio je i show na vodi. U Miamiju sam bila kratko, samo jedan dan, ali je to grad koji zaslužuje par dana za obilazak. Nakon Miamija sam posjetila i West Palm Beach koji me se uopće nije dojmio- plaza je lošija nego u Miamiju, nema toliko restorana ni trgovina, a ni zabave. Mjesto je više rezidencijalno, a teško je ponegdje i prići plaži.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

New York

Dubai savjeti

Najljepše planinarske staze Hrvatske