Rim u ljeto

Kažu da svi putevi vode u Rim. Tako je i mene prošlog vikenda put naveo tamo. Doduše već četvrti put! Glavni razlog ovaj put bio je koncert Coldplaya, ali usput sam malo i obilazila. Ovo mi je drugi put da sam u Rimu u sred ljeta i reći ću slijedeće- ne pokušavajte ovo ako ne morate! Obilazak grada na velikim vrućinama stvarno nije ugodan. Nemojte računati s time da su muzeji ili restorani klimatizirani, jer nisu. Talijani izgleda ne vole klima uređaje. Čak i izlazak navečer oko 21h znači vrućinu i velike gužve. Ono što je zanimljivo je da je hrana dosta povoljna, u restoranima po centru tjestenine se kreću od 12-15€, pizza 10-12€, espresso 2-3€, sladoled 2.5€ kuglica, 4.5 dvije. Što se tiče prijevoza, i autobus i metro košta 1.5€ vožnja i možete svugdje plaćati svojom karticom , a ako baš želite uzeti metro karticu, ona košta 0.5€ i onda ju punite vožnjama na automatima u metrou. Na većini autobusnih stajališta nema mogućnosti kupovanja karata. Smještaj sam ovaj put našla u hostelu- Guesthouse Alex, 5 minuta od Terminija. Smještena sam bila u trokrevetnoj ženskoj sobi sa kupaonicom, a dobila sam u hodniku svoj ormarić s ključem. Smještaj je bio izuzetno čist i udoban. Ulaznicu za Colosseum sam kupila dan prije, 18€ je kombinirana s Forum Romanum, s time da u naznačeno vrijeme ulazite u Colloseum, a Forum možete bilo kada u toku dana za kad je kupljena ulaznica. Po cijelom gradu imate pipe s pitkom vodom. Ovaj put sam probala i tiramisu u Two size blizu Piazza Navona- odličan, meni čak onaj s pistacijom bolji od originala. Mali tiramisu je 2.5€, veliki 3.5. Najpodcjenjeniji trg u Rimu je Piazza Popolo- meni izuzezno lijep, ljudi gotovo da i nema, a tu je i crkva s nekoliko Cravaggovih dijela. Najljepša crkva u Rimu, sv Ignac, je isto besplatna. Nema potrebe da čekate u ogromnom redu za ogledalo jer se freske na stropu vide odlično i bez njega. Jako puno čuvene umjetnosti vidjet ćete u crkvama koje su besplatne. Michelangelov Mojsije je tako besplatan u crkvi sv Petar u okovima. Njegova Pieta u bazilici sv Petra se nažalost obnavlja, kao i Piazza Navona i most kod Anđeoske tvrđave, ali Rim je ogroman s toliko toga za vidjeti da vas ovo neće zasmetati. Ulaznica u Pantheon je samo 5€ i možete ju kupiti online dan prije. Ovaj put nisam bila u Vatikanskim muzejima, baš zbog lošeg iskustva zadnji put u ljeto, kad je gužva bila ogromna kao i vrućina, jer klime unutra nema. A koncert Coldplaya… ne kažu džabe da bi svatko na njega trebao otići jednom. Prije 2 godine bila sam u Frankfurtu na tribini, sad u Rimu dolje ispred pozornice… to je energija takva da se ne može opisati.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

New York

Barcelona

Dubai savjeti